put it all on me

put it all on me/ ed sheeran
 
Ooh, I can't wait to get home
家に帰るのが待ちきれない

I don't know why, but I'm feelin' low
なぜか分からないけど元気が出ないんだ

Happened again and I want you to know
また起きちゃった、君には知って欲しいんだ

Having my woman there is good for my soul
君といると、僕の心は落ち着くんだ

I try to be strong, well, I got demons
僕は強くなろうとしてる、うん、僕は不安だ

So can I lean on you?
だから君に頼っても良いかな?

I need a strong heart and a soft touch
僕には強い心と優しい肌触りが必要なんだ

And you're the one when I want love
そして僕は君からの愛が欲しい
 
It's you and only you Who can be takin' away
唯一無二の君だけ 不安を取り去ってくれるのは

The shit that I go through Each and everyday
日々起きる嫌なこと
 
When I'm alone with you You make it better again, yeah
僕は君と二人っきりでいるとき、良い人間でいられる

Your arms are where I wanna remain 
君の腕の中にいたいよ
 
Catch my eye, and she starts to say
僕の目を見つめて、それから君は言うんだ
 
Hey baby, we can dance slowly
ゆっくり踊ろうよ

My darlin', I'll be all you need (you need)
私はあなたが必要なもの全てになれる

I know it hasn't been your day, your week, your week, your week
あなたの日々は困難だよね

So put it all on me (woo)
だから 私を頼ってね

Oh my darlin', put your worries on me
あなたの心配事を私に

Can't judge me 'cause I feel the same thing
あなたを判断しないよ、私も同じように感じているから

And I'm here for whenever you need, you need, you need
あなたが必要なときは、私はいつでもここにいるから

To put it all on me All on me, on me
私を頼ってね

Hey baby, we can dance slowly
ゆっくり踊ろうよ
 
All on me, on me
私を頼って

Put your, put your, put your worries on me
心配事は全部私に預けて

All on me, on me
私を頼ってね

Hey baby, we can dance slowly
ゆっくり踊ろうよ

And I'm here for whenever you need
あなたが必要なときはいつでも私はここにいるから

To put it all on me
私を頼ってね
 
Ooh, you're there for me when I Need you to be, 'cause I 
あなたは私が望むとき、私のためにここにいてくれる
 
Find it hard to say the words
言葉にするのは難しい

But some shit don't need an explanation, baby
説明する必要なんてないよ

I try to be strong, but I got demons
僕は強くなろうとしてる、うん、僕は不安だ

So can I lean on you?
だから君に頼っても良いかな?

I need a strong heart and a soft touch
僕には強い心と優しい肌触りが必要なんだ

And you're the one when I want love
そして僕は君からの愛が欲しい
 
It's you and only you That can be takin' away
唯一無二の君だけ 不安を取り去ってくれるのは

The shit that I go through Each and everyday
日々起きる困難なこと 

Baby, I can't wait In love with all your ways
待てないよ、君に愛されるのを

Your arms are where I wanna remain
君の腕の中にいたいよ

Grab my waist when I start to say, now
僕が話し始めるとき、僕の腰を掴んで
 
Hey baby, we can dance slowly (hey)
ゆっくり踊ろうよ

My darlin', I'll be all you need (you need)
私はあなたが必要なもの全てになれる

I know it hasn't been your day, your week, your week, your week
あなたの日々は困難だよね

So put it all on me (woo)
だから私を頼って

Oh my darlin', put your worries on me
あなたの心配事を私に

Can't judge me 'cause I feel the same thing (yeah)
あなたを判断しないよ、私もおんなじように感じているから

And I'm here for whenever you need, you need, you need
あなたが必要なときはいつでも私はここにいるから

To put it all on me (babe) All on me, on me
私を頼ってね 全部私に

Hey baby, we can dance slowly (slow)
ゆっくり踊ろうよ

All on me, on me
Put your, put your, put your worries on me (woo!)
あなたの心配事を全部私に預けて

All on me, on me
Hey baby, we can dance slowly
ゆっくり踊ろうよ

And I'm here for whenever you need (need)
あなたが必要なときはいつでも私はここにいるから

To put it all on me (woo!)
私を頼って
 
I try to be strong, well, I got demons
僕は強くなろうとしてる、うん、僕は不安だ

So can I lean on you?
だから君に頼ってもいいかな?

I need a strong heart and a soft touch
僕には強い心と優しい肌触りが必要なんだ

And you're the one when I want love
そして僕は君からの愛が欲しい
 
 
世界中のカップルが踊る素敵なMVなのでぜひ見てください。
 
 
 
少しずつやっと飲食店が再開したのに今度は6pmから6amまで外出禁止になりました。
平和的なデモは支持するけれど、暴徒化した人たちは、コロナの影響?
仕事がなくてお金がなくて食べることができなくて、子供にご飯もあげられないってなったら物を盗んでお店を燃やすのかなぁ。
それでもお店にも車にも敵にも商品にも敬意を払おうと思うのはただの温室育ちの平和ボケなのかな。あの人は自分が死んでしまった後の世界がこんな風に変わっしまったのどう思っているのかな。
 
人が人をジャッジしない世界は訪れるのかなぁ。
容姿や服装や好みや一度の発言や小さな行動で人を判断しない世界。
自分にも言い聞かせないとな。嫌なことや苦手なことから自分を守るために、人を判断する癖がついてしまっていっている気がするよ、年を重ねるにつれて。
 
Have a good night!