10000hours

 
10000hours/ Dan+shay & Justin Bieber
 
Do you love the rain, does it make you dance
雨は好き? 躍りだしたくなるくらい?

When you're drunk with your friends at a party
パーティーで友達とお酒を飲んだ時に

What's your favorite song, does it make you smile
君を笑顔にするお気に入りの曲は何?

Do you think of me
君は僕のこと考えるかな?
 
When you close your eyes, tell me, what are you dreamin'
君が瞳を閉じている時、何を夢見ているのか僕に教えて

Everything, I wanna know it all
全部知りたいんだ
 
I'd spend ten thousand hours and ten thousand more
僕は10000時間、さらに10000時間以上かけるよ

Oh, if that's what it takes to learn that sweet heart of yours
もし君の素敵な心を理解することができるなら

And I might never get there, but I'm gonna try
僕は君の心を手に入れることはできないかもしれないけど、挑戦するよ

If it's ten thousand hours or the rest of my life
それが10000時間でも、僕の残りの人生でも

I'm gonna love you
僕は君を愛するよ
 
Do you miss the road that you grew up on
君が育ってきた街が恋しい?

Did you get your middle name from your grandma
君のミドルネームはおばあちゃんからもらったの?

When you think about your forever now, do you think of me
君が永遠について考えるとき、僕のことを思う?
 
When you close your eyes, tell me, what are you dreamin'
君が瞳を閉じている時、何を夢見ているのか僕に教えて

Everything, I wanna know it all
全部知りたいんだ
 
I'd spend ten thousand hours and ten thousand more
僕は10000時間、さらに10000時間以上かけるよ

Oh, if that's what it takes to learn that sweet heart of yours
 もし君の素敵な心を理解することができるなら
 
And I might never get there, but I'm gonna try
僕は君の心を手に入れることはできないかもしれないけど、挑戦するよ
 
If it's ten thousand hours or the rest of my life
それが10000時間でも、僕の残りの人生でも

I'm gonna love you
僕は君を愛するよ

I'm gonna love you
僕は君を愛するよ
 
Ooh, want the good and the bad and everything in between
 良いことも悪いこともその間にあるものも全て欲しい
 
Ooh, gotta cure my curiosity
僕の好奇心を満たさないと

Ooh, yeah
I'd spend ten thousand hours and ten thousand more
僕は10000時間、さらに10000時間以上かけるよ 

Oh, if that's what it takes to learn that Sweet heart of yours
 もし君の素敵な心を理解することができるなら
 
And I might never get there, but I'm gonna try
 僕は君の心を手に入れることはできないかもしれないけど、挑戦するよ

If it's ten thousand hours or the rest of my life
それが10000時でも、僕の残りの人生でも
 
I'm gonna love you
I'm gonna love you
僕は君を愛するよ
 
And I
Do you love the rain, does it make you dance?
君は雨が好き?躍り出したくなるくらい?
 
I'm gonna love you
I'm gonna love you
僕は君を愛するよ