Bibia be ye ye

Bibia be ye ye/ Ed sheeran
 
I lost my shoes last night, I don't know where I put my keys
僕は昨夜靴を失くした、鍵はどこへ置いたんだっけ

I was tired and fell asleep beneath an oak tree
僕は疲れたからオークの木の下で眠りに落ちたんだ

I bet my mother's proud of me from each scar
お母さんは誇りに思うだろうな僕の傷跡を

Upon my knuckle and each graze upon my knee, and all I know
拳と膝のすり傷、僕が覚えているのは

Is I got a cab and then threw up on his car seat
タクシーを捕まえてそれからその座席に吐いたこと

He kicked me out and then I walked in the rain
運転手は僕を蹴飛ばして、僕は雨の中を歩いて帰ったんだ

I tell myself in every way, "I won't be doing this again"
僕は自分自身に、もう同じことはしないって言い聞かせた

And tomorrow's a brand new day
だって明日は新しい日だ
 
Someone told me, "always say what's on your mind"
誰かが僕に言った「思ったことはいつも言葉にしよう」

And I am only being honest with you, I
だからただ君に正直に言うと、

I get lonely and make mistakes from time to time
僕は寂しくて、時々間違えてしまう

Se enioma enko ye,(if thing's aren't working out) bibia be ye ye
うまく行かなくても、大丈夫

Bibia be ye ye, ye ye ye ye
きっと大丈夫

Bibia be ye ye
全てうまくいくよ(ガーナ:トゥイ語
 
I remember less and less and mostly things that I regret
僕が少しだけ覚えていることは、大体後悔していること

In my phone are several texts from girls I've never met
携帯には会ったことない女の子からいくつかメッセージがあって
 
And in the pocket of my jeans are only coins and broken dreams
ジーンズのポケットにはコインと破れた夢だけ
 
My heart is breaking at the seems and I'm coming apart now
僕は傷心で、今にも心がバラバラになってしまう
 
Now things are looking up, I'll find my shoes right next to the oak tree
今少し良くなってきて、木のそばで靴を見つけるだろう
 
And I'll get a bus straight into town and spend the afternoon
それからバスでまっすぐ街に行って、午後は
 
Looking around for the things that I left on the ground
失くした物を探し回ろう
 
And say you're with me, tomorrow's a brand new day
君は僕のそばにいてくれるし明日は新しい一日だ
 
Someone told me, "always say what's on your mind"
誰かが僕に言った「思ったことはいつも言葉にしよう」
 
And I am only being honest with you, I
だからただ君に正直言うと
 
I get lonely and make mistakes from time to time
僕は寂しくて、時々間違えてしまう
 
Se enioma enko ye,(if thing's aren't working out) bibia be ye ye
うまく行かないこともあるけど、大丈夫
 
My momma (be ye ye)
My momma (be ye ye)
My momma (be ye ye)
My momma (be ye ye)
My momma (be ye ye)
My momma (be ye ye)
My momma (be ye ye)
My momma (be ye ye)
Someone told me, "always say what's on your mind"
誰かが僕に言った「思ったことはいつも言葉にしよう」

And I am only being honest with you, I
だからただ君に正直言うと

I get lonely and make mistakes from time to time
僕は寂しくて、時々間違えてしまう

Se enioma enko ye,(if thing's aren't working out) bibia be ye ye
うまく行かないこともあるけど、大丈夫
 
Bibia be ye ye, ye ye ye ye
大丈夫

Bibia be ye ye
全てうまくいくよ

My momma (be ye ye)
My momma (be ye ye) (bibia be ye ye, ye ye ye ye)
My momma (be ye ye)
Bibia be ye ye
My momma (be ye ye)
My momma (be ye ye)
My momma (be ye ye)
My momma (be ye ye)
 
陽気で愉快で楽しいMV!
アフリカに行きたくなるなぁ。