lose you to love me

lose you to love me/ Selena gomez
 
You promised the world and I fell for it
あなたは世界を約束してくれて、私は恋をした

I put you first and you adored it
私はあなたを優先させて、あなたはそんな私を愛した

Set fires to my forest
私の森に火をつけた

And you let it burn
そしてあなたは燃やした

Sang off key in my chorus
私のコーラスで音程を外して歌った

'Cause it wasn't yours
だってあなたの曲じゃないから

I saw the signs and I ignored it
私はそれを見たけど無視したの

Rose colored glasses all distorted
薔薇色の眼鏡は全て歪ませた(恋は盲目)

Set fire to my purpose
私の意思に火をつけた

And I let it burn
そしてあなたは燃やした

You got off on the hurtin'
あなたは痛みから離れた

When it wasn't yours, yeah
それがあなたの痛みじゃない時
 
We'd always go into it blindly
私たちはいつも盲目に進んで行く

I needed to lose you to find me
私は自分自身を見つけるためにあなたを失わなければならなかった

This dance, it was killing me softly
このダンスはそっと私を殺していくの

I needed to hate you to love me, yeah
私は自分自身を愛するためにあなたを憎まなければならなかった
 
To love, love, yeah
To love, love, yeah
To love, yeah
愛するために

I needed to lose you to love me, yeah
私は自分自身を愛するためにあなたを失わなければならなかった

To love, love, yeah
To love, love, yeah
To love, yeah
愛するために

I needed to lose you to love me
私は自分自身を愛するためにあなたを失わなければならなかった
 
lose you to love me/ selena gomez
I gave my all and they all know it
私は私の全てをあなたにあげたし、彼らはそれを全て知っている

Then you tore me down and now it's showing
それからあなたは私をボロボロにして見ている

In two months, you replaced us
あなたは2ヶ月で乗り換えた

Like it was easy
簡単そうに

Made me think I deserved it
私は自業自得だと思わされた

In the thick of healing, yeah
立ち直ろうとしている時にね
 
We'd always go into it blindly
私たちはいつも盲目に進んで行く

I needed to lose you to find me
私は自分自身を見つけるためにあなたを失わなければならなかった

This dance, it was killing me softly
このダンスはそっと私を殺していくの

I needed to hate you to love me, yeah
私は自分自身を愛するためにあなたを憎まなければならなかった
 
To love, love, yeah
To love, love, yeah
To love, yeah
愛するために

I needed to lose you to love me, yeah
私は自分自身を愛するためにあなたを失わなければならなかった

To love, love, yeah
To love, love, yeah
To love, yeah
愛するために

I needed to lose you to love me
私は自分自身を愛するためにあなたを失わなければならなかった
 
You promised the world and I fell for it
あなたは世界を約束してくれて、私は恋をした

I put you first and you adored it
私はあなたを優先させて、あなたはそんな私を愛した

Set fires to my forest
私の森に火をつけた

And you let it burn
そしてあなたは燃やした

Sang off key in my chorus
私のコーラスで音程を外して歌った
 
To love, love, yeah
To love, love, yeah
To love, yeah
愛するために

I needed to hate you to love me, yeah
 私は自分自身を愛するためにあなたを憎まなければならなかった

To love, love, yeah
To love, love, yeah
To love, yeah
I needed to lose you to love me
私は自分自身を愛するためにあなたを失わなければならなかった

To love, love, yeah
To love, love, yeah
To love, yeah
愛するために
 
And now the chapter is closed and done
そして今幕は閉じて終わった

To love, love, yeah
To love, love, yeah
To love, yeah
愛するために

And now it's goodbye, it's goodbye for us
そして今、これでさようなら、私たちのためのさようなら
 
美しい歌ですね。初めて良いなと思ったセレーナゴメスの歌です。


Selena Gomez - Lose You To Love Me (Official Music Video)

 

 

反対意見が多いかもしれませんが、正直私はずっとセレーナじゃなくてヘイリー派。

ヘイリーは大変なことも多いだろうけど、応援してます!

 

でもこの曲は素敵だな、と

恋をしたことがある女の子ならみんな共感できるんじゃないかなぁと思いました。

まぁ実際に、自分の旦那に向けて元カノが歌ったら良い気はしないけど、、

 

側から見ていても、喧嘩して自分を傷つけたり、過度な束縛をしたり、周りを巻き込んで仲直りして、、を繰り返しているカップルっていますよね。

そう言う人たちは一度別れて、距離をとったら良いんじゃないかな、といつも思います。

 

熱愛中に自分を取り戻すために、相手と距離を置くことは難しいけどね。

 

Be Happy